ESfEQA 2025: старт програм зовнішньої оцінки якості

Шановні партнери! Реєстрація на новий етап програм зовнішньої оцінки якості ESfEQA 2025 вже відкрита. Запрошуємо долучитися заздалегідь, щоб своєчасно розпочати участь.

Детальніше про ESfEQA

Новий етап участі в програмах зовнішньої оцінки якості ESfEQA!

З нового року кожна лабораторія може стати учасником програм зовнішньої оцінки якості ESfEQA. Участь у програмах є вимогою стандарту ISO 15189:2022 «Медичні лабораторії. Вимоги до якості та компетентності».

Основні деталі програм зовнішньої оцінки якості ESfEQA:

  • участь: згідно з календарем виробника;
  • тривалість: програми розраховані на 2 або 4 раунди;
  • аналізатори: учасниками можуть стати лабораторії, які працюють на аналізаторах ТМ Mindray;
  • реєстрація результатів: TEQA LAB — зручний додаток, який забезпечує зручний і швидкий процес реєстрації даних;
  • сертифікати про участь та звіти: після кожного раунду учасники отримують звіти щодо вимірюваних аналітів, а також сертифікати про участь.

Як стати учасником програм зовнішньої оцінки якості ESfEQA?

  1. Інформація про програми: отримати детальну інформацію про доступні програми та вимоги до участі можна, зв'язавшись з нашою командою.

  2. Вибір програм: визначте, яка з програм (на 2 або 4 раунди) найбільше відповідає потребам вашої лабораторії.

  3. Відповідність обладнання: аналізатори ТМ MINDRAY можуть брати участь у програмах ESfEQA.

  4. Реєстрація: для участі в програмах зв'яжіться з нашими спеціалістами.

Вся інформація про програми ESfEQA доступна за посиланням.

Підвищуйте якість своєї роботи, беручи участь у програмах зовнішньої оцінки якості ESfEQA!

Для розрахунку вартості або замовлення телефонуйте за номером +380 (67) 240-41-96, надішліть запит на med@hlr.ua або зв'яжіться зі своїм менеджером!

Слава Україні!

0 коментарів
Залиште свій коментар про цю статтю
Додати коментар

Будьте першим, хто залишив відгук на “ESfEQA 2025: старт програм зовнішньої оцінки якості”

Підпишіться на розсилку

Будьте в курсі останніх новин, заходів та рішень